**Minerva**

*Werbung*

Seit ein paar Wochen hat mich das Arbeitsleben wieder. Zwar nicht mehr Vollzeit wie früher, aber mal ein paar Stunden raus aus dem Alltagstrott tut gut.

Mal wieder andere Themen außer Kinder. Nicht falsch verstehen, Kinder sind natürlich toll, aber nach 4 Jahren sehnt sich das Gehirn auch mal wieder nach anderem.

Aber die Zeiten in Pumps und Blüschen im Büro zu erscheinen sind irgendwie vorbei. Oft geht man dann nach der Arbeit direkt noch schnell was einkaufen und dann werden auch schon wieder die Kinder aus dem Kindergarten geholt.

Also bin ich auch gerade dabei die Outfits entsprechend anzupassen. Kleider gehen ja sowieso immer, aber hin und wieder müssen natürlich auch mal wieder Oberteile zu Jeans aufgefüllt werden.

„Minerva“ habe ich auf der Seite von Schnittgeflüster entdeckt, für gut befunden, aber jetzt nicht direkt als Schnitt für mich auf dem Radar gehabt.

 

   

Dann fand ich diesen Jersey in meinem Paket. „Nature´s Camouflage“ nach dem Design von Kluntjebunt (es wird zudem noch ein Kombistoff erhältlich sein).

Um das Muster und die Farben zum Leben zu erwecken wollte ich einen schlichen aber dennoch nicht langweiligen Schnitt… Hallo Minerva!

Das war mal wieder so eine Nacht und Nebel-Näh-Aktion. Man muss es einfach fertig machen um es so schnell wie möglich tragen zu können…

 

 

Stoff: Nature´s Camouflage  ab Samstag im Shop von @lillestoff.

Schnitt. Minerva von Schnittgeflüster

 

Verlinkt zu Rums

 

Du magst vielleicht auch

421 Kommentare

  1. Somebody necessarily lend a hand to make seriously articles I’d state.
    This is the very first time I frequented your website page and so far?

    I surprised with the research you made to make this particular
    submit extraordinary. Great task! asmr 0mniartist

  2. I was wondering if you ever considered changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.

    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.
    Maybe you could space it out better? asmr 0mniartist

  3. Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I am going to return yet again since I book-marked it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to
    help other people.

  4. I was suggested this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem.
    You’re incredible! Thanks!

  5. Hello, There’s no doubt that your blog may be
    having browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that,
    excellent site!

  6. I loved as much as you will receive carried out
    right here. The sketch is attractive, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an edginess over
    that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come
    further formerly again since exactly the same nearly a
    lot often inside case you shield this hike.

  7. Nice post. I learn something totally new and challenging
    on websites I stumbleupon every day. It will always be interesting to read through content from other authors and practice a little something from their websites.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.